• BIST 105.515
  • Euro 4,5617
  • İstanbul 13 °C
  • Tekin; ‘Şişli’de yaşananlar İnönü ile Sarıgül'ün rant ve koltuk kavgasıdır’
  • İnönü gündemin kendi olduğu özel davet ettiği muhtarlar toplantısına katılmadı
  • ‘İnönü çıkar sağlıyor’ diyen danışmanı delilleri mahkemeye sundu

Protokol Taşımacılık ve Araç Kiralama Hizmetleri

​Protokol taşımacılık olarak araç kiralama işlemlerimizde sürekli yenilik ve güncellik taraftarı oluyoruz. Araç kiralama ve 2. El lüks araç kiralama işlemlerinde günümüzde yapılan değişikliklere ayak uydurmaktan ziyade ön planda ilerliyoruz.

Protokol taşımacılık olarak vip araç kiralama işlemlerimizde sürekli yenilik ve güncellik taraftarı oluyoruz. Araç kiralama ve 2. El lüks araç kiralama işlemlerinde günümüzde yapılan değişikliklere ayak uydurmaktan ziyade ön planda ilerliyoruz. Çünkü bizim yaptıklarımızı artık başkaları taklit etmektedir. Protokol taşımacılık olarak biz yıllardır araç kiralama sektöründe hizmet vermekteyiz.  Oluşabilecek herhangi bir  sorun için önceden önlemler almaktayız ve bu önlemler sayesinde sizlere huzurlu bir araç kiralama hizmeti sunmaktayız.

Araçlar ayağınıza kadar gelsin

Evinizden yorulmadan sipariş veriyorsunuz ve istediğiniz model ve türdeki aracı evinize kadar getiriyoruz. Bu hizmetimiz sırasında hız ve uygun fiyatlarla hareket ediyoruz. Acil bir işiniz varsa bizlere verdiğiniz adrese en hızlı şekilde araçlarımızı teslim etmeye çalışıyoruz. Bu teslimat işlemleri sırasında da profesyonel şoförlerimize araçlarımızı teslim ediyoruz ve yanınız kadar getirtiyoruz. Bu işlemler sırasında uçuk fiyatlar sunmadan sizleri de düşünerek hareket ediyoruz.

Çünkü firma olarak yapmamız gerekenlerin tümünün farkındayız ve hizmetimiz sırasında da bunları yapmaktayız. Sadece evinize değil, yurt veya şehir dışından gelen misafirlerimize de havaalanına kadar araç getirme işlemi yapıyoruz. 2. El lüks araç veya vip araç kiralama işlemlerinde havaalanından verdiğiniz siparişe göre hızlı bir şekilde sizlere hizmet vermeye devam ediyoruz. Aracı teslim edip gitmek dışında bir hizmetimiz daha bulunmaktadır. Bu da sizlere özel şoför sunma hizmetimizdir. Protokol taşımacılık olarak özel şoförlerimiz sizlere bu konuda gerekli olan tüm desteği sağlayacaklardır.

Çünkü sizlerin konfor ve güven içerisinde yolculuk yapmanızı firma olarak istiyoruz. Şoförlerimiz sizlerin iş veya aile için yaptığınız seyahatlerde sürekli olarak yanınızda ve sizi evinizde gibi hissettirecektir. İstediğiniz renk ve modeldeki araçlarla sizlere hizmet vermeye hazırız.

Temiz ve konforlu araçlarla hizmet veriyoruz

Lüks araçlarımız bilinen markaların en temiz araçlarından oluşmaktadır. Yeni model ve fazla kullanılmamış olan araçlarımız sayesinde konforlu yolculuklar sizleri beklemektedir. Bu sayede başka araçlarda yaşadığınız yorucu yolculukları unutmanın vakti geldi. Artık sizlere yorulmadan son model araçlarla seyahat veya gezinti hizmeti sunuyoruz. Profesyonel ekibimizle birlikte Protokol taşımacılık siz değerli müşterilerimize hizmet vermekten mutluluk duyuyoruz.