Reklamın Kalbi Burada Atıyor

Reklamın Kalbi Burada Atıyor

25-28 Eylül tarihleri arasında Santral İstanbul kampüsünde devam edecek festivalde, 25.Kristal Elma Reklam Ödülleri de sahiplerini bulacak. 4 gün sürecek etkinlikte çeşitli panel, seminer ve workshoplar düzenlenecek. Öte yandan 25 Eylül’de İz Ödülleri ile



FESTİVAL ALANI RENGARENK STANDLARLA RENKLENDİ

Festival kapsamında düzenlenen panel, seminerler ve workshoplar, kampus alanında yer alan The Hub çadırı ve ÇSM binasında bulunan salonlarda düzenlenecek. Kampüs bahçesinde ise reklam, pazarlama, medya ve iletişim dünyasında etkinlik gösteren çok sayıda şirketin standları yer alıyor. Ana sponsorluğunu Turkcell’in üstlendiği festivalin sponsorları arasında Hürriyet, Kanal D, Posta, Fanatik ve Yandex de bulunuyor. 1988 yılında Eli Acıman tarafından reklam endüstrisinin ‘yaratma motivasyonunu yükseltme amacıyla’ düzenlenen Kristal Elma etkinliğinin 25’inci yılında Facebook Global Kreatif Çözümler Direktörü Mark D’Arcy, Grey New York Başkanı ve CEO’su Tor Myhren, The Coca Cola Company Başkan Yardımcısı Jonathan Mildenhall, WeTransfer’in kurusu Nalden gibi önemli isimler de yer alacak.

‘YARATICILIĞIN DAVOS’UNU İSTANBUL’A GETİRİYORUZ’

Sunuculuğunu gazeteci Serdar Kuzuluoğlu’nun yaptığı festivalin açılış oturumunda konuşan Reklamcılar Derneği Başkanı Alper Üner, festivalin ana temasının “cesaretli yaratıcılık” olduğunun altını çizerek “Burada 3 gün boyunca yaratıcılığı, yaratıcı cesareti tartışıyor olacağız. Yaratıcılık bu sektörde yer alan herkesin taşıması gereken bir beceri ve donanım. Bir reklamın yaratılması sürecinde, reklamı üretirken, prodüksiyonu sürecinde, onu hangi mecralarda hangi üreticiye ulaşacağını planlarken, tüm aşamalarda yaratıcılığa ve cesaretli yaratıcılığa ihtiyacımız var” diye konuştu.

Kristal Elma’nın 25 yıldır ödül töreni olarak düzenlendiğini ancak bu yıl ilk kez bu ölçekte bir organizasyon olarak düzenlendiğini belirten Üner, “Kristal Elma, İstanbul’un Türkiye’nin değil, içinde bulunduğumuz bölgenin de en kapsamlı festivali haline geldi. Kristal Elma’yı 25. Yılını kutlarken, Türkiye’yi yaratıcılık alanında bir çekim merkezine dönüştürme sürecinin ilk adımını atıyoruz. Festivali ‘Yaratıcılığın Davos’unu İstanbul’a getiriyoruz’ diye konumladık” şeklinde konuştu.

YALÇINDAĞ: KRİSTAL ELMA REKLAM SEKTÖRÜNÜN MEDYAYLA BULUŞTUĞU ÖNEMLİ BİR OLAYDI

Festival alanında bulunan Yandex standını ziyaret eden Yandex Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Kristal Elma’nın reklam sektörü ile medyayı buluşturan bir etkinlik olduğunu belirterek, “Kristal elma yeni festival oldu. Kristal Elma reklam sektörünün medya ile buluştuğu önemli bir olaydı. Bunda önce de Doğan Yayın Holding’in başındayken de Kristal Elma’yı bütün yayın organlarımızla destekledik. Kristal Elma töreni çok önemli bir törendir. Bu sene ilk defa festivale döndü. Yandex olarak Kristal Elmanın ilk farklılaşmasında biz de görevimizi yerine getirmek istedik” dedi.

Yandex standını ziyaret edenler arasında eski Beşiktaş futbolcusu Pascal Nouma da vardı. Sempatik tavırlarıyla ilgi toplayan Nouma, sevenleriyle fotoğraf çektirdi.

Bugün başlayan festivalle ilgili ayrıntılı bilgiye www.kristalelmafestivali.com adresinden ulaşılabiliniyor.

 


HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.