Yapı Kredi'den Dev Hizmet

Yapı Kredi'den Dev Hizmet

Yapı Kredi'nin hayata geçirdiği "Konuşmak Elimizde" projesiyle işitme engellilere daha rahat ve hızlı bir şekilde hizmet verilecek.

Konuyla ilgili yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de engellilere yönelik bankacılık programı olan engelsiz bankacılık çerçevesinde başlatılan "konuşmak elimizde" projesi kapsamında Yapı Kredi çalışanlarına, Yapı Kredi Bankacılık Akademisi tarafından İşitme Engelliler Federasyonu işbirliğiyle eğitim verildi. 

Ankara'da 3, İstanbul'da 11 olmak üzere toplam 14 eğitim programı verilen proje kapsamında 179 banka çalışanı da İşitme Engelliler Federasyonu tarafından sertifika aldı. 

Yapı Kredi'nin 2008 yılında engelli vatandaşların bankacılık hizmetlerine daha kolay ve çağdaş bir biçimde ulaşmalarını sağlamak amacıyla hayata geçirdiği engelsiz bankacılık programı kapsamında, 38 ilde 191 adet görme engellilere yönelik engelsiz ATM ve 13 farklı ilde 16 adet ortopedik engellilere yönelik engelsiz ATM ile hizmet verilecek. 

Ayrıca işitme engellilere yönelik online chat hizmetinden 2000'den fazla kayıtlı müşteri yararlanıyor. Bunun yanı sıra dünya çapında ilk defa Yapı Kredi tarafından hizmete sunulan görme engellilere yönelik engelsiz pos ile de görme engellilere kredi kartı işlemlerini güvenli ve kolay şekilde gerçekleştirme imkanı sağlanıyor. 2011 yılında hayata geçirilen "engelsizbankacilik.com" web sitesi ise, Türkiye'deki engelli vatandaşların finans sektörüne erişimini kolaylaştırarak bu alandaki gelişmeleri ve yenilikleri günü gününe duyuruyor. Engelsiz bankacılık alanında sektöre örnek teşkil eden Yapı Kredi, Türkiye Bankalar Birliği'nde tüm bankaların katılımıyla oluşturulan Bankalar Birliği Çalışma Grubu Başkanlığını da yürütüyor. 


HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.