Ataşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'nce hayata geçirilen uygulamayla hem tüketici hakları korunuyor, hem de haksız kazancın önüne geçiliyor.
Tüketicilerden gelen şikayet ve talepler üzerine, ilçedeki pazar yerlerinde oluşturulan ve vatandaşlara ücretsiz hizmet veren "Tartı Noktası" ile tüketicilerin eksik gramajlı ürün alması engelleniyor.
Vatandaşlar, gramajından şüphelendikleri ürünleri, pazar alanındaki zabıta görevlilerine başvurarak, "Tartı Noktası"nda tarttırabiliyor.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
İzmir'de Güvenilir Hukuki Destek Nereden Alınır?
İzmir’de Avukat Seçerken Hangi Kriterler Gerçekten Önemli?
Kapadokya’nın Nabzını Tutan Dijital Haber Merkezi
Klima Servisi ve Bağcılar Klima Montaj Hizmetleri
Enes Abiş, İbrahim Murat Gündüz’ün “Allah Türkleri Seçti” Sözünü Sosyal Medyada Gündeme Taşıdı