Renault, son çeyrekte de lider

Renault, son çeyrekte de lider

Renault Grubu'nun, Ocak-Ekim 2012 döneminde 91 bin 389 adet satış gerçekleştirerek toplam pazarda yüzde 15,5 pazar payı toplam pazar lideri olduğu bildirildi.

Yapılan açıklamaya göre, 13 yıldır binek araç lideri Renault'nun, yüzde 13,9 pazar payı ile Ekim 2012 sonu itibariyle binek araç pazarı liderliğini korumaya devam ettiği belirtildi. 

Fluence'un, Ekim ayı sonuçlarıyla segmentinin lideri olduğuna işaret edilen açıklamada, Dacia markasının toplam pazarda yüzde 3,6 pazar payı ile 8. sırada yer aldığı ifade edildi. 
Dacia'nın, Ekim 2012 sonu itibariyle binek otomobil pazar payını yüzde 4,9'a yükselterek geçen senenin aynı dönemine göre (Ocak - Ekim 2011) pazar payını yüzde 71 arttırdığına işaret edilen açıklamada, Renault Grubu'nun (Renault + Dacia), Ocak -Ekim döneminde binek + hafif ticari pazarda birinciliği elde ettiğine dikkat çekildi. 
Açıklamaya göre Renault Grubu, Ocak - Ekim 2012 döneminde 91 bin 389 adet satış gerçekleştirerek toplam pazarda yüzde 15,5 pazar payı kaydetti. 

İKİNCİ MARKA OLDU
Grup, binek araç pazarında Renault gerçekleştirdiği 77 bin 343 adet araç satışı ile yüzde 18,3 pay aldı. 
Renault markası, Ocak-Ekim 2012 döneminde 69 bin 838 satış adedi ile toplam pazardan yüzde 11,8 pazar payı elde etti ve en çok satış gerçekleştiren ikinci marka oldu. 
Renault markası, binek otomobil pazarında gerçekleştirdiği 56 bin 773 adet satış ile yüzde 13,4 pazar payı elde etti ve liderliğini sürdürdü. 

Fluence, on aylık toplam satış sonuçlarına göre Türkiye'nin en çok satan ilk 3 otomobili arasında yer alarak başarısını sürdürüyor. 
Pazar yüzde 14 düşerken, Ocak-Ekim 2012 döneminde Dacia, geçen yılın aynı dönemine göre toplam pazarda satış adedini yüzde 32 arttırdı. Binek otomobil pazarında ise yine aynı dönemde Dacia markası satış adetlerini yüzde 57 arttırdı. Dacia, bu performans ile satış adedini en çok artıran marka oldu. 

Dacia, 2012 yılı on aylık toplam pazarda 9. sırada yer aldı. Marka, Ocak - Ekim 2012'de 21 bin 551 adet toplam satış ile geçen yılın aynı dönemine göre 1,3 puan artış kaydederek yüzde 3,7 toplam pazar payı elde etti. 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.